Thursday, February 29, 2024

Buffet Ramadhan 2024 Kuala Lumpur : DoubleTree By Hilton KL Bertemakan Merentasi Tradisi, Sajian Dulu dan Kini

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....


DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur membawakan bufet ramadan 2024 bertemakan “Merentasi Tradisi: Sajian Dulu dan Kini”. Ini bagi meraikan kekayaan warisan negara terutama makanan tradisi.
Sebagai sebahagian daripada kempen hartanah di seluruh negara. Istimewa di Malaysia memperkenalkan bufet bertemakan 'Merentasi Tradisi: Sajian Dulu dan Kini' dengan mengajak pelangan untuk menghargai evolusi kulinari hidangan Ramadan melalui kepelbagaian hidangan klasik dan terkini.


Kempen ini juga menggariskan komitmen hotel terhadap sumber bahan yang bertanggungjawab dan pengurusan pembaziran makanan yang berkesan seperti pengkomposan. Langkah-langkah ini sejajar dengan Hilton's global Travel with Purpose initiative yang merangkumi perjalanan ke arah kemampanan dan kelestarian muka bumi.










Antara hidangan yang menarik ditawarkan seperti di Stesen Kambing Golek, Australian Beef Shank Kerutup, Seafood Bakar Station, Sup Kawah Meletop, Ikan Siakap Gergasi Sumber Tempatan Gaya Kerala Bakar Keseluruhan, Barramundi Muara Kukus dengan Sos Cili Kacang Ditapai, Udang Harimau Segar Mentega dengan Bijirin Oat, Consommé Ayam Kampung Rebus Dua Kali dengan Kurma Merah dan pilihan Ais Krim dan Gelatomio.

Harga Buffet
Untuk Ahad hingga Khamis
RM218 bersih - dewasa 
RM109 bersih - kanak-kanak.

Manakala pada hari Jumaat hingga Sabtu.
RM238 bersih - dewasa 
RM119 bersih - kanak-kanak.

Nikmati alunan merdu persembahan secara langsung kumpulan 3-Piece yang menampilkan muzik Melayu tradisional setiap hari (kecuali Isnin) dari 13 Mac hingga 7 April 2024. 

Dapatkan diskaun 25% untuk tempahan yang dibuat melalui EatDrinkHilton.com dari 10 hingga 18 Mac 2024. Dan diskaun 10% untuk tempahan yang dibuat dari 19 Mac hingga 9 April 2024.

Untuk maklumat lanjut, hubungi +603 2172 7272, e-mel KULDT_FBReservations@hilton.com atau lawati EatDrinkHilton.com


No comments: