Sunday, May 28, 2023

NH Beauty Solution Melancarkan Rangkaian Produk Penjagaan Rambut di The Face Suite, Kuala Lumpur

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Baru-baru ini, Faries telah dijemput dan hadir ke majlis pelancaran produk rangkaian rambut daripada NH Beauty Solution bertempat di DeepBlue, The Face Suite, Kuala Lumpur. Majlis ini memperkenalkan 7 jenis produk rangkaian rambut daripada NH Beauty Solution. Nak tahu apa produknya, korang kena baca sampai habis....


Untuk pengetahuan lanjut, pengasas NH Beauty, Pn Nurul Hidayah Mohmad sangat minat dalam bidang perniagaan. Beliau mempunyai beberapa perniagaan bertempat di negeri kelahiran beliau di Terengganu. Antara perniagaan utama yang beliau ada ialah perniagaan saloon rambut muslima, produk pakaian, serta kedai aksesori telefon.Kini berbekalkan pengalaman dan kekuatan yang ada, beliau berjaya melancarkan produk rangkaian  penjagaan rambut terbaru.

​“jiwa saya memang jiwa berniaga, tak kira apabentuk perniagaan, akan saya usaha dan cuba untukmasuk demi mengembangkan perniagaan sedia ada. Malahan, sejak dari usia remaja saya sudamelangkah dan terus melangkah dalam dunia perniagaan”. Kata pengasas dan pemilik NH Beauty Solution, Puan Nurul Hidayah Mohmad.

​Rangkaian produk NH Beauty seperti Hair Lost Shampoo, Hair Treatment Shampoo, Masque, Hair Tonik, Hair Serum, Leave in dan Hair Treatment. Menariknya, produk ini sesuai untuk semuaperingkat umur dan jantina, malah untuk yang berhijab juga amat digalakkan, begitu juga untuk mereka yang gemar menukar colour rambut.




Hair Lost Shampoo RM69.90
Hair Treatment Shampoo RM69.90
Masque RM79.90
Hair Tonic RM89.90
Hair Serum RM39.90
Leave In RM39.90
Hair Treatment 12in1 RM79.90


Produk-produk diatas boleh dapatkan di terus daripada NH Beauty Solution. Korang boleh beli berasingan atau dalam bentuk set dan ianya jauh lebih berbaloi dan murah. Pn Norhidayah memberitahu antara produk terlaris ialah Hair Tonic dan Hair Serum.


Buat masa kini, NH Beauty memasarkan produk rambut mereka melalui platform media sosial, Tiktok dan juga daripada feedback mulut ke mulut. NH Beauty kena sedang mencari para agen dan dropship juga untuk membantu bersama-sama mengembangkan produk ini dengan hanya bermodalkan RM 39.90.

​Majlis perasmian ini turut diserikan dengan persembahan daripada artis dan selebriti Ayu Damit dan Shukri Zainal.



Nak tahu lebih lanjut:

​NH Beauty boleh diikuti di media sosialFacebook, Instagram dan TikTok


 

 

No comments: