Sunday, February 12, 2023

AEON Berkolaborasi Bersama Resorts World Cruise- Kempen Smile of Love

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Nak Menang Naik Cruise | Jom Sertai AEON Smile of Love - AEON CO. (M) BHD atau AEON, rangkaian pasar raya terkemuka di Malaysia telah melancarkan kempen terbarunya, "Smile of Love – Win A Cruise Contest" . Kempen ini telah mendapat kerjasama bersama Resorts World Cruises.

Sepanjang kempen ini pelanggan AEON berpeluang memenangi pelayaran 3D/2N dari Genting Dream, Resorts World Cruises. Ianya berlangsung dari 10 Februari hingga 7 Mei 2023, di mana 8 pemenang bertuah akan diumumkan setiap bulan.

Dari kiri Ong Hsieh Lien, Assistant Vice President, Corporate Communications and Marketing of Resorts World Cruises Nikki Lee, Head of Mall Marketing, AEON. Koh Mei Leng, General Manager - Head of Payment System of AEON Credit Service.

Berita gembira tentang kempen ini telah diumumkan bersama media dan influencer di AEON Alpha Angle di Wangsa Maju. Turut hadir pada majlis tersebut adalah Naoya Okada, Timbalan Pengarah Urusan / Ketua Pegawai Operasi AEON Mall. Ong Hsieh Lien, Penolong Naib Presiden, Komunikasi Korporat dan Pemasaran Resorts World Cruises, dan Koh Mei Leng, Pengurus Besar - Ketua Sistem Pembayaran AEON Credit Service.
Kempen Smile of Love bertujuan untuk memberi ganjaran kepada pelanggannya atas kesetiaan dan sokongan berterusan mereka dengan membeli-belah di AEON Malls.Peraduan ini merupakan satu peluang yang baik untuk pelanggan memenangi pengalaman sekali dalam seumur hidup menaiki cruise yang semuanya ditaja.

Dengan hanya membuat pembelian RM38 (Ahli AEON) dan RM58 (Bukan Ahli AEON) dengan jumlah sehingga dua gabungan resit hari yang sama untuk F&B, pelanggan penyewa Snack & Cinema, berpeluang memenangi pelayaran untuk 2 orang di Genting Dream, ihsan Resorts World Cruises.

Lapan pemenang bertuah akan diumumkan pada 15hb setiap bulan. Pihak AEON sendiri berasa teruja kerana berpeluang untuk bekerjasama dengan Resorts World Cruises, jenama pelayaran gaya hidup mewah dan dinamik yang terkenal yang kaya dengan warisan Asia, menawarkan gaya hidup pelayaran peribadi dengan pengalaman antarabangsa yang esklusif.

Siri pelayaran 2 dan 3 Malam ke destinasi popular, termasuk Pulau Pinang, Singapura dan tidak lama lagi Phuket. The Genting Dream, 'A Resort Cruising at Sea' menyediakan pelbagai tawaran menarik yang inklusif, seperti santapan percuma di tempat terpilih, menampilkan masakan antarabangsa dan Asia yang meluas, serta sudut snek kegemaran sepanjang hari.


Sebagai Kapal Pesiar Mesra Halal Standard OIC/SMIIC* Pertama di Dunia, pengembara Muslim akan mendapat akses kepada makanan dan minuman Halal yang diperakui di bahagian khusus di restoran The Lido, yang turut menyediakan masakan vegetarian.

Ruang solat juga disediakan di atas kapal untuk kemudahan tetamu Islam. Tawaran inklusif lain yang menarik juga disediakan untuk tetamu termasuklah persembahan pentas antarabangsa yang menakjubkan dan tayangan filem di teater Zodiac berkapasiti 999 tempat duduk yang mengagumkan, taman air di laut dengan kolam dan 6 gelongsor air, laluan tali dan ziplines, dinding panjat tebing dengan lebih banyak lagi. aktiviti rekreasi untuk seisi keluarga dan banyak lagi.

Inisiatif ini adalah selaras dengan usaha AEON untuk menegakkan Matlamat Pembangunan Mampan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu yang memfokuskan kepada Kesihatan dan Kesejahteraan yang Baik (SDG 3), dan Kerja yang Layak dan Pertumbuhan Ekonomi (SDG 8). Dengan ini, AEON secara berterusan menggalakkan kehidupan yang sihat dan kesejahteraan untuk semua pada semua peringkat umur serta menggalakkan pertumbuhan ekonomi yang mampan, inklusif dan mampan, pekerjaan penuh dan produktif serta kerja yang layak untuk semua.

Nak tahu lebih lanjut mengenai kempen ini, boleh layari Facebook AEON Mall,


#aeonmall #aeonmallsmileoflove #resortsworldcruises #jomcruiserwc #gentingdream #gdr

No comments: