Thursday, January 12, 2023

Kedai Baiki Phone Murah Di Seri Kembangan - Gila Gadgets Sri Serdang

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Kegunaan phone pada masa kini ibarat nyawa bagi seseorang dimana segala maklumat, kerja, hiburan dan banyak lagi boleh diakses dengan mudah dengan mengunnakan telefon pintar. Ketiadaan phone akibat daripada kerosakan boleh menyebabkan kita sulit untuk berkomunikasi, bekerja dan sebagainya. Benda pertama yang korang akan fikir kalau phone rosak atau tidak berfungsi iaitu kos pembaikian bukan? Faries nak bagitahu semua terutama penduduk di sekitar Seri Kembangan iaitu Gila Gadgets Cawangan Sri Serdang baru sahaja dibuka. Gila gadgetsTerkenal dengan nama kedai baiki phone murah dan berkualiti!

Gila Gadgets Sri Serdang

Lokasinya yang terletak berhampiran dengan kawasan kejiranan serta berdekatan dengan Universiti Putra Malaysia (UPM) dan memudahkan penduduk setempat yang ingin membaiki phone ataupun membeli aksesori telefon untuk datang ke sini.Apatah lagi berhadapan dengan Gila Gadgets Sri Serdang ada kemudahan parkir dan medan selera. Jadi tidak ada masalah jika pelanggan datang dengan kenderaan biarpun rumah terletak berhampiran.

3 Sebab Kenapa Gila Gadgets Pilihan Terbaik Baiki Telefon


1. Menawarkan servis membaiki bagi pelbagai jenis kerosakkan phone

Gila Gadgets menawarkan pelbagai servis membaiki telefon bagi phone jenis iphone dan juga android. Antara servis yang ditawarkan.
  • LCD Replacement
  • Battery Replacement
  • Camera Replacement
  • Ribbon Power Replacement
  • Motherboard issue 
2. Baiki Telefon Secara Face to Face.

Kalau korang takut barang yang ditukar tak ori atau sebagainya, korang tak perlu risau lagi sebab korang boleh tunggu dan lihat sendiri phone korang dibaiki secara berhadapan.

Gila Gadgets Sri Serdang

3. Tawarkan Kos Pembaikan yang Murah dan Berkualiti

Benda yang semua orang nak dan harapkan. Benda yang dibaiki menggunakan barang-barang yang original dan baik serta setimpal dengan kos yang dibayar. Korang boleh lihat sendiri testimoni-testimoni dari pelanggan di Gila Gadgets media social.

Selain daripada itu, Gila Gadgets juga menawarkan pelbagai aksesori telefon untuk para pelanggan yang datang ke sini. Korang memang rambang mata kalau masuk sini. Semua benda ada macam screen protector, usb cable, casing phone, earphone, speaker dan banyak lagi. Yang paling penting produk yang dijual berkualiti dan dijual pada harga yang sangat berpatutan.






Untuk cawangan Gila Gadgets Sri Serdang ada juga terdapat aksesori untuk komputer. Namun hanya untuk aksesori tertentu sahaja, contohnya seperti speaker, mouse dan lain-lain.



Nak tahu lebih lanjut, boleh hubungi atau kunjungi terus ke:

IG : @gila_gadgets
Tiktok: https://www.tiktok.com/@gilagadgets

Waktu Operasi:
Isnin-Ahad (setiap hari) 10.00am - 9.00pm

Tel No: 013-650 0531

Gila Gadgets Sri Serdang
3274, Jalan 18/36, 
Taman Sri Serdang, 
43300 Seri Kembangan, Selangor

Waze - https://waze.com/ul/hw2834ec3b


#GilaGadgets #GilaGadgetsSriSerdang #GGSriSerdang #KedaiBaikiPhoneMurah

No comments: