Monday, March 14, 2022

Buffet Ramadan Review 2022: Zebra Square Square Kuala Lumpur Menawarkan Buffet Berkonsepkan Majlis Perkahwinan

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Baru-baru ini Faries dijemput menghadiri ramadan buffet review di Zebra Square, Kuala Lumpur. Untuk pengetahuan korang, Zebra Square ini merupakan tempat majlis perkahwinan ataupun majlis-majlis formal. Jadi kawasan ini memang cantik dihiasi pelbagai dekorasi yang cantik dan menarik. Harini Faries nak cerita makanan yang menarik ditawarkan dekat sini. Jom teruskan membaca....

Kalau korang nak tahu, mereka menawarkan buffet ramadan di dua tempat berbeza iaitu di Zebra Square Kuala Lumpur dan Grand Pacific Ballroom Evolve Concept Mall. Tapi yang Faries pergi hari tu adalah Zebra Square KL yang dekat dengan bulan Kampung Pandan. Kat situ ada pelbagai pilihan masakan Malaysia yang menarik bersama-sama dengan hidangan Melayu yang lain sepanjang masa. Semarakkan semangat Ramadhan bersama keluarga, rakan dan rakan sekerja korang dan raikan Kemeriahan bulan Suci bermula dari 7 April hingga 30 April 2022.

Di Zebra Square Kuala Lumpur mampu memuatkan kapasiti tempat duduk 300 hingga 400dalam satu-satu masa. Ia menawarkan hidangan bufet yang disediakan oleh Chef Eksekutif Mohamed Muzaffar dan pasukan yang berdedikasi menyediakan semua makanan dengan konsep bufet. Menghidangkan masakan tempatan yang menggoda, hidangan barat yang lazat serta gerai aksi khusus lain di mana chef melakukan aksi gastronomi tepat di hadapan mata pengunjung yang menyediakan pelanggan perjalanan yang menjanjikan untuk mengujakan selera mereka, menggembirakan selera mereka, menggembirakan deria mereka.

Keistimewaan bufet di sini adalah Kambing Bakar yang diperap dan dibakar sempurna dan sesuai untuk jamuan Ramadhan setiap hari. Selain kambing panggang, hidangan bufet ini menampilkan makanan kampung asli tradisional seperti Daging Gulai Utara, Ikan Masin Nenas, Ikan Bakar, Ayam Palembang, Kerabu Perut, dan Lempeng Kelapa dan Sambal Bilis. Suasana “Kampung” campur modern dengan lebih kurang 50 jenis hidangan termasuk kuih Melayu & Nyonya Tradisional serta pelbagai puding, kek, dan pilihan minuman yang menyegarkan.















Korang mesti tertanya-tanya pasal harga kan. Jom kita tengok harga yang ditawarkan dibawah:

Zebra Square KL 

RM125 nett-Dewasa | RM55 nett- Kanak-kanak atau Warga Emas. 

Grand Pacific Ballroom, Evolve Concept Mall 

RM92 nett- Dewasa | RM45 nett- Kanak-kanak atau warga emas. 

(Promosi early bird pula dalam talian pembelian dari 01 Mac hingga 31 Mac 2022 menawarkan belian 5 tempat duduk dengan percuma 1 tempat duduk sehingga 50 tempat duduk)


Lokasi Zebra Square Kuala Lumpur dan Grand Pacific Ballroom Evolve Concept Mall sekiranya tiada bufet Ramadan ini ia boleh menjadi pusat perniagaan dan riadah yang luar biasa dengan menawarkan tempat yang ideal untuk sebarang acara besar atau kecil seperti perkahwinan, persidangan, pelancaran produk, sidang media, majlis resepsi, pameran atau lain-lain. Jadi ia boleh berubah ikut mood yang korang nak bila diperlukan sangat flexible tempat ni ok.


Untuk maklumat lanjut atau sebarang tempahan boleh hubungi :

Whatsapp / Tel : 017-570 7039 / 017-251 6315
E-mel : info@moderndynamicgroup.com

No comments: