Tuesday, November 26, 2019

Vitamine | Pembekal Supplement Harian Lengkap Mengikut Kesesuian Tubuh Badan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....


Bila bercakap mengenai kecantikan luar dan dalam rata-rata antara kita akan mengesyorkan pengambilan supplement. Kesan daripada pengambilan supplement kebiasaanya menunjukkan hasil yang terbaik kerana ianya bertindak bukan sahaja diluar malah didalam. Ramai diantara kita sudah mengamalkan pengambilan supplement tambahan dimana bukan sahaja untuk cantik tetapi untuk kekal cergas dan sihat. Baru-baru ini, Faries telah diperkenalkan dengan satu supplement yang dikenali sebagai VITAMINE. Nak tahu apa yang bestnya supplement ini korang wajib baca sampai habisss.....

Untuk pengetahuan semua, Vitamine menghasilkan suplement harian lengkap untuk pengguna berdasarkan ujian awal yang perlu diambil sebelum supplement vitamin ini dibekalkan. Setiap pelanggan perlu mengambil ujian darah yang boleh dilakukan di pejabat Vitamine ataupun ditempat korang sendiri tetapi dikenakan cas pengangkutan sedikit. Jangan risau tak mahal pun.


Hasil ujian tersebut akan digunakan untuk menghasilkan supplement berdasarkan keperluan tubuh badan korang. Apa yang korang perlu buat ialah subscribe  pembelian di Vitamine Website dan adakan temujanji untuk mengadakan ujian. Selepas habis ujian, vitamin akan menghantar set suplement lengkap untuk kegunaan sebulan terus ke rumah anda. Bagaimana kalau nak batalkan pembelian? Mudah je boleh terus ke website Vitamine.



Secara jujur pek khas yang didatangkan seperti ini sangat mudah dan sesuai untuk dibawa kemana-mana. Boleh letak di pejabat or dirumah. Korang tunggu apa lagi? Boleh dapatkan sekarang!


Untuk maklumat lanjut, boleh layari terus ke https://vitamine.com.my

hello@vitamine.com.my

LC-22-3a, Empire Damansara Soho 1, 
Jalan PJU 8/8A, Damansara Perdana,
 47820 Petaling Jaya, Selangor