Thursday, May 9, 2019

Program Nak Ubah Hidup Bersama Dr Azizan Sempena Merdeka Tahun ini dibawakan oleh Richworks

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Impian untuk hidup senang adalah impian setiap orang yang hidup dimuka bumi ini. Nak hidup senang tanpa pikirkan masalah kewangan salah satu caranya ialah berniaga. Dalam hadis juga ada menyebut 9/10 rezeki datangnya daripada perniagaan Tapi tak semua orang dikurniakan ilmu perniagaan itu. Tanpa ilmu kite boleh berniaga tapi sejauh mana perniagaan itu dapat pergi. Baru-baru Faries telah menghadiri program anjuran Richworks bertempat di Menara PGRM Kuala Lumpur.

Siapa yang tak kenal dengan Dr Azizan Osman merupakan master coach di Richworks dan telah melahirkan ramai jutawan di negara kita ini. Dengan lahirnya jutawan ini sekaligus dapat menyumbang kepada perkembangan dan kemajuan dalam bidan g keusahawanan di Malaysia ini.





Pada bulan Ogos ini sempena dengan bulan kemerdekaan, Richworks bakal mengegarkan pentas sekali lagi dengan mengadakan progrom yang diberi nama 'Nak Ubah Hidup 2019'-Kuasai Potensi diri,Kewangan  dan Bisnes yang bakal dihadiri oleh hampir 10000 orang. Tujuannya adalah ingin melahirkan usahawan baru dan untuk individu yang baru-baru mencuba menyertai bidang perniagaan ini.

Tarikh: 30 hingga 1 September 2019
Lokasi: Setia City Convention Centre (SCCC)


Seperti biasa perkongsian Dr Azizan yang penuh dengan semangat membara memberikan tip-tip perniagaan berguna kepada peserta yang hadir. Ilmu perniagaan berubah dari semasa ke semasa mengikut peredaran zaman. Pada zaman digital ini, setiap perniagaan perlu peka kepada setiap perubahan dan antara perubahan-perubahan inilah yang bakal dikongsi oleh beliau nanti

Untuk korang diluar sana, ilmu perniagaan ini sangat penting untuk korang pastikan perniagaan korang terus berkembang dan paling penting maju. Tujuan lainnya juga adalah ingin melahirkan lebih ramai usahawan muda dinegara ini. Insyaallah dengan adanya ilmu ditambah dengan usaha tak mustahil impian untuk hidup senang lenang bakal dikecapi. Insyaallah
Untuk maklumat lanjut, boleh layari terus ke

Email : inquiries@richworks.com.my
Hotline : 1-300-88-2424

2 comments:

Illya LeYa said...

Betul. Nak kan sesuatu tu memang kena usaha sikit. Pergi kelas-kelas ilmu olehcpakar-pakar motivasi. Kadang ade modal banyak pun tak guna if tak tahu nak manage. Memang seronok daat dengar perkongsian hebat mereka ini. Kadang rasa tak cukup masa yang diberikan. Best!

miao sai said...

ayo daftarkan diri anda di 4g3n365*c0m :D
WA : +85587781483