Monday, December 14, 2020

PG Mall Jualan Akhir Tahun 2020!

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Nampaknya tahun 2020 bakal melabuhkan tirainya tidak lama lagi. Tahun ini merupakan tahun yang amat mencabar dimana kita berhadapan dengan wabak pendemik covid-19. Diharapkan tahun 2021 memberikan sinar permulaan untuk seluruh manusia didunia menjalani kehidupan normal seperti dahulu kala.Aminnn.

Kalau dah hujung-hujung tahun ni korang mesti dah terpikir tentang jualan akhir tahun. Rata-rata syarikat pengeluar akan berikan promosi yang gila-gila punya terutamanya online shopping. Korang pernah shopping di PG Mall? Kalau tak pernah jom Faries nak ajak korang semua ke PG Mall Year End Sales bagi tahun 2020!

Kenapa PG Mall? Korang tengok sendiri dibawah?

Tawaran Penghantaran Percuma!

Minimum Berbelanja sebanyak RM30
Bermula daripada 1 – 31 December 2020

Potongan Harga

Coupon Code: KBBM20 RM20 OFF ,Min Spend RM50

Coupon Code : KBBM30 RM 30 OFF , Min Spend RM100


Korang boleh dapatkan pelbagai barangan sempena jualan akhir tahun PG Mall 2020 ini antaranya barangan keperluan rumah, barangan daput, barangan baby, kesihatan, automotif dan sukan, fesyen serta barangan elektrik. Faries dah usha beberapa kedai tempatan yang menjual barangan berkualiti serta memberikan pelbagai potongan dan mendapat rating terbaik dikalangan para pembeli. Korang boleh tengok senarai kedai dibawah:
#SupportLocal

Khind By Costplus Online


Buat korang semua yang tercari-cari barangan elektrik seperti kipas, microwave, oven, vacuum dan banyak lagi jenis barangan elektrik korang boleh dapatkan daripada Costplus Online ini. Semua barangan elektrik yang dijual adalah dari jenama terkenal Khind. Jangan risau barang-barang semuanya original dan Faries sendiri pakai beberapa barang elektrik jenama Khind ni. Barang-barang elektrik ni masih tahan ye sampai sekarang. Tengah banyak diskaun yang mereka berikan.Boleh try ushaaa..




Diva Scarf

https://pgmall.my/Diva-Scarf

Nak borong tudung murah-murah nak buat gift present untuk isteri ke, girlfriend ke korang boleh usha kedai diva scarf ni. Recommended! Design pun not bad dan harga korang boleh usha sendiri.Murah ke tak? 


M Plus Sdn Bhd

https://pgmall.my/M-PLUS-SDN-BHD

Untuk penjagaan diri pulak, korang cuba ke M Plus shop. Dekat sini menawarkan pelbagai produk penjagaan diri sebagai contoh alat solek, pil suplement dan banyak lagi. Korang tengok gambar dibawah dan fokus pada bahagian berwarna merah tu. Nampak kan potongan harga sempena year end sale ni. Apa tunggu lagi.huhuhu


Mizu Official Store

https://pgmall.my/Mizu-Official-Store

Eh dekat PG Mall ni ada pelbagai kedai taw termasuk kedai Mizu yang menawarkan barangan alat ganti kenderaan. Lebih murah kalau nak dibandingkan dengan harga diluar dan yang paling penting original. Tak payah pening-pening nak cari barang sparepart dekat kedai-kedai. Semua di hujung jari jeeerr..


Trendy Valley

https://pgmall.my/TRENDYVALLEY

Buat para ibu atau sesiapa yang bakal menimang cahaya mata boleh usha-usha baju baby di TrendyValley shop ni. Harga murah-murah ja siap dapat ptongan lagi.Pilihan pun pelbagai taw. Rasa nak belikan untuk anak-anak buat sorang stu pulak...hehehe


Faries memang suka beli barangan di PG Mall ini sebab barangan yang dijual dekat sini serius berkualiti. Faries dah beli barangan daripada PG Mall ini sebanyak 4 kali kalau tak silap dan sangat berpuas hati. Harga pun boleh tahan dan end year sale ni memang promosi kaw kaw. Korang apa tunggu lagi? Jom dapatkan barangan yang korang perlukan di PG Mall sekarang!


Jangan Lupaa ! FREE SHIPPING Deals sehingga 31 December ini !  (Min Spend RM30)

Nak tahu lebih lanjut, boleh layari terus ke

https://pgmall.my/

Atau boleh muat turun terus daripada peranti mudah alih korang di Playstore ataupun Applestore.

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

Telegram: https://t.me/pgmallofficial001


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping 

2 comments:

Illya LeYa said...

PG Mall memang syok bershopping. Tak menghampakan. LeYa pun boleh rambang mata nak pilih mana

zuhair said...

Appriciat it great post!
air conditioner
mobile phone on installment
refrigerators price in pakistan
refrigerator
haier refrigerators
orient refrigerators