Monday, March 9, 2020

Ramadhan Buffet 2020: Villa Istana Melaka Menawarkan Citarasa Sajian 5 Bintang!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Sebelum kite pergi lebih jauh, jom kite lihat serba sedikit mengenai tempat ini.Villa Istana adalah kediaman mewah eksklusif dengan rawatan diraja, yang menawarkan pengalaman bercuti muktamad di Melaka, Kota Bersejarah Malaysia.Terletak jauh dari bandar yang padat di pinggir bandar moden di Ayer Keroh, Villa Istana menawarkan 6 suite yang indah dan setiap suite dilengkapi secara eksklusif dan dilengkapi eksklusif untuk kesenangan anda. 'Kolam renang unik yang direka bentuknya sangat menarik kerana tidak mempunyai berenang dengan keluarga dan rakan-rakan.




Villa Istana juga sesuai untuk acara korporat dan swasta. Lounge eksklusif dan luas kami yang paling sesuai untuk fungsi perniagaan dan acara khas. Dengan persekitaran taman hijau yang luas dan subur dan pemandangan langit bandaraya Melaka, ia juga merupakan tempat yang sesuai untuk aktiviti luar.

Menu menu yang ditawarkan disini boleh dianggar lebih daripada 70 jenis menu. Antaranya kegemaran orang ramai iaitu kambing grill, ayam bakar bakar dengan sos istimewa, roti john, mee kari, pilihan rojak buah, soto, sushi, kuih muih, dan sudah tentu makanan utama iaitu pililhan nasi dan lauk pauk yang enak. Jom Faries belanje korang semua gambar-gambar makanan dibawah...











Korang jangan risau tentang kualiti makanan yang dihidangkan memandangkan Villa Istana Melaka berpengalaman hampir 14 tahun dalam perkhidmatan katering dan pengurusan acara daripada majlis perkahwinan hingga ke majlis besar. Sebab tu Faries boleh katakan semu menu-menu yang ditawarkan sangat berkualiti dan boleh kata setaraf hotel punya hidangan kot.huhuhu

Harga?

Harga Biasa
Dewasa- RM 49nett
Kanak-kanak- RM 39nett
Harga Early Bird
(Tempahan sebelum 24 April 2020)
Dewasa- RM 35nett
Kanak-Kanak- RM 25nett

Selain itu, tempahan untuk keluarga, koprat dan juga berkumpulan juga disediakan dengan pakej yang menarik...


Macam mana murah bukan? Dekat area KL memang tak dapat lah harga macam ni dengan tawaran dan perkidmatan yang tiptop macam ni. Eh rasanyak lupa nak bagitahu yang ruangan solat khas turut disediakan untuk para pelanggan menunaikan solat magrib serta isyak. Selain itu, ruangan parking yang luas untuk para pengunjung turut disediakan... Ada lagi dimana para pelanggan yang hadir berbuka puasa disini akan dijamukan dengan persembahan daripada kumpulan nasyid unggil Saffone.

Apa tunggu lagi? Jom tempah sekaranggg dan datang beramai-ramai!!!!

Nak tahu lebih lanjut dan ingin membuat tempahan, boleh layari atau hubungi


+6 06-2330205/+6 1062580734

Villa Istana Melaka
 Lot 5913, Jalan TU 1, 
75450 Ayer Keroh, 
Melaka

2 comments:

Sis Lin said...

Wow sangat tempat makannya, menu pun banyak dengan harga yang di jual..berpatutan sangat kann..

zuhair said...

Appriciat it great post!
air conditioner
mobile phone on installment
refrigerators price in pakistan
refrigerator
haier refrigerators
orient refrigerators