Sunday, March 8, 2020

Ramadhan Buffet 2020: "Santapan Kasih Juadah Mesra" di Grand Campbell Hotel Kuala Lumpur

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Memandangkan bulan ramadhan bagi tahun 2020 akan tiba tak lama sahaja lagi. Ramai orang berpusu-pusu menawarkan ramadhan buffet al maklumlah kadang-kadang berbuka puasa dirumah bosan juga. Baru-baru ini, Faries dan kawan-kawan telah dijemput ke majlis preview buffet Ramadhan di Hotel Grand Campbell Kuala Lumpur. Nak tahu apa yang menariknya menu-menu dan sudah tentu harga kan. Korang kena baca sampai habis...

Untuk pengetahuan semua, Tema buffet ramadhan tahun ini ialah "Santapan Kasih Juadah Mesra" dan sudah pasti akan memikat citarasa korang semua. Jom Faries bawakan korang menu-menu yang akan ditawarkan disini.





Antara yang popular dihidangkan dalam buffet ramadan di sini adalah Kambing Kuzi, Bawal Masak Tomato, Ayam Perchik Kelantan, Pucuk Paku Sambal Belacan, Sambal Tempe, Kobis Masak Putih Tahu Keras, Daging Palembang dan banyak lagi




Terdapat juga beberapa menu pembuka selera seperti Cucur Udang, Keropok Lekor, Keropok Ikan, pelbagai jenis Jeruk dan juga sambal-sambal.




Bagi menu di Gerai Malay Station ianya menyajikan Roasted Whole Lamb dengan Sos Percik. Ada Gerai Campbell Briyani menyediakan Nasi Briyani bersama dengan Ayam Masak Merah dan Papadom.



Bagi pilihan pencuci mulut terdapat buah-buahan, kuih muih dan juga beberapa gerai kecil yang menawarkan pelbagai pilihan bubur, cendol, ABC dan banyak lagi

Harga?

Harga untuk buffet ramadan ‘Santapan Kasih Juadah Mesra' yang bermula dari 29 April 2020 - 21 Mei 2020, waktunya 6.30PM-9.30PM adalah seperti berikut : 

Harga Biasa : 

Dewasa : RM55nett 
Kanak-kanak : RM30nett 

Harga Early Bird ‘Private Event’ @Dewan Bunga Raya :

Dewasa : RM65nett 
Kanak-kanak : RM35nett 

(minimum 150 pax ke atas) 


Apa tunggu lagi? Tempah sekarang!! Berbaloi. Lokasi hotel yang berdekatan dengan Sogo dan Jalan TAR memudahkan korang semua terus bershopping setelah selesai berbuka puasa disini. Eh lupa rasanya nak bagitaw yang  kemudahan untuk solat dan tandas disediakan disini. Jangan risau..

Nak tahu lebih lanjut dan ingin membuat tempahan, Boleh layari serta hubungi terus ke

www.grandcampbellhotel.com

|FACEBOOK|
|INSTAGRAM|

Tel : 03-2694 1717 ext 5
013-526 6539 (Diana)
012-623 4361 (Farid)

Email ke : info@grandcampbellhotel.com

THE GRAND CAMPBELL HOTEL 
Campbell Complex,
Jalan Dang Wangi,
50100 Kuala Lumpur