Friday, January 17, 2020

Realme Buds Air Tawarkan Peranti Telinga Tanpa Wayar Buat Peminat Muzik!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Tahun baru 2020 baru sahaja membuka tirainya 2 minggu yang lalu dan sudah pasti ramai yang menantikan sesuatu yang baru dan lebih cantik setanding dengan teknologi yang sering di war-warkan iaitu IoT teknologi. Baru-baru ini Realme Malaysia melancarkan telefon pintar Realme 5i dan sudah pasti bersama Realme Buds Air yang merupakan produk IoT pertama mereka... Nak tahu apa yang menariknya tentang produk Realme Buds Air in? Korang haruslah baca sampai abis..


Rasanya ramai sudah sedia maklum, jenama Realme sudah dikenali di Malaysia dan bukan asing lagi. Beberapa siri telefon pintar yang dikeluarkan sebelum ini mendapat sambutan hangat daripada pelbagai lapisan masyarakat.  Apa yang menarik dengan produk pembukaan tahun 2020 mereka ini ialah peranti telinga tanpa wayar yang boleh dikatakan seakan jenama X tetapi spesifikasi yang ditawarkan setanding. Jom kita tengok spesifikasi Realme Buds Air ini:


-Audio Tanpa Wayar
-Bluetooth 5.0
-Ketahanan Bateri lebih lama (17 jam)
-Akses kawalan pintar yang menyenangkan (Smart Assist)
-Mod permainan 
-Dua mikrofon dengan teknologi Environment Noise Cancellation
-Reka bentuk yang sesuai dengan integrasi telinga
-Operasi Sentuhan Pintar

Apamacam? Gempak bukan? Ketahanan bateri dan sound effect realme buds air ni memang terbaik! Faries sendiri dah cuba taw. Nak tahu harga? 

Harga sebuah peranti realme buds air ialah RM 299 tapi untuk jualan online pertama di Shopee sahaja pada 21 January 2020 bermula 12 Malam serendah RM 199 sahaja..Woooowwww

Selain itu, Realme 5i yang ditawarkan mempunya tarikan sendiri dimana dikuasakan oleh cip pemproses Qualcom Snapdragon 665 An 11nm yang beroperasi pada kelajuan jam 2.0Ghz dan banyak lagi spesifikasi pintar yang lain. Yang paling menariknya ada warna baru yang diperkenalkan kali ini iaitu Forest Green. Memang cantik!

Apa tunggu lagi? Block date tu sekarang untuk dapatkan realme buds air yang super duper cool dan best pada harga berpatutan. Recommended weyh!!!!


Nak tahu lebih lanjut, boleh layari terus ke


1 comment:

Illya LeYa said...

Teknologi semakin hari semakin canggih. Tak tahu akan datang macam mana kan. Btw.. .design dia look simple and stylo.. Memang terbaik!