Sunday, August 11, 2019

Realme C2 Menjadi Pilihan Orang Ramai Sempena Shopee Brand Festival!

Assalamualikum dan Salam Sejahtera 


Dalam diam tak diam, sudah hampir pertengahan bulan di bulan kemerdekaan negara kita ini. Tak ada perancangan nak tukar smartphone baru ke? hehehe. Nak share sikit, bersempena bulan kemerdekaan tahun 2019 ini, Realme Malaysia bersama Shopee Malaysia menawarkan jualan telefon pintar eksklusif pada Hari realme atau‘realme Day’ semalam. Jualan realme Malaysia telah mencapai keputusan terbaik di mana1000 unit realm C2 telah dijual semalam di mana 500 unit dijual dalam masa 30 minit sahaja.Hebat bukan?


Untuk pengetahuan semua, Realme merupakan jenama yang agak terkenal dan sering menawarkan spesifikasi yang canggih dan terkini pada harga berpatuan. Baru-baru ini, model realm C2
dapat membeli telefon pintar realm C2 (2 + 16GB) pada harga yang berpatutan iaitu RM349. Lima puluh pelanggan pertama juga bakal menerima kad SD dan barang ‘merchandise’ realme.

Yang menggembirakan lagi apabila pembelian dibuat tiada caj penghantaran. Ianya di hantar secara percuma. Kami gembira dapat menawarkan pelbagai promosi diplatform kami untuk pengguna Shopee, yang pada masa ini berjumlah kira-kira 20 juta,sambil menganjurkan kempen seperti Hari realme atau ‘realme Day. Tahniah kepada realm mengenai jualan yang mengagumkan dan menantikan lebih banyak kerjasama dengan mereka, "


Hari realme atau lebih dikenali dengan ‘realme Day’ adalah sempena dengan Shopee Brand Festival.Ianya berlangsung dari sekarang hingga 18 Ogos di mana pengguna yang berbelanja di Shopee Mall bakal menerima tawaran dan promosi menarik .Anda bakal menikmati tawaran dari serendah RM1 setiap hari untuk jenama kegemaran anda semasa ‘Shocking Sale’. Dapatkan baucar Surprise Hour 50% diskaun dan hadiah apabila membeli produk terpilih. Pembelian melalui Shopee Mall hadir dengan pulangan percuma selama 15 hari, jaminan keaslian 100%, dan penghantaran percuma. Tertakluk kepada terma dan syarat.

Untuk pengetahuan lebih lanjut, sila layari

19 comments:

iam.umifuzy said...

murah sungguh ni..terasa macam nak beli jer lebih-lebih lagi sangat mudah bila beli melalui Shopee aplikasi yang cukup recommended

ummizarra said...

Smartphone ni menarik jugakkan bila tgk spec dia. Harga yg ditawarkan kira mampu milik padan dengan spec dia. Sekarang nak beli apa sume hujung jari je. Hehheeh guna je apps shopee shopee pee pee pee. Hehehheh

cre8tone said...

syok nya kalau dapat own realme c2 ni... great feature.. great offer, great sale.. maybe it's time to consider?

miszlinda said...

guna shopee je ke dapat harga macam tu. murah juga harganya dengan spec yg dia berikan.

Alia Farhan said...

Wow murah tu... Mana nk dpt kan.. Kalau murah2 mcm ni Sapa2 yg tgh cari fon.. Boleh la beli kt shopee ja kan

Aerill Hassan said...

Berminat jugak dengan brand realme ni, sbb harganya murah tapi spec nya tinggi. Smartphone yg ada skrg ni pun mcm dh nak rosak je. Bolehlah consider beli ni nnti. ��

Hanny Abdullh said...

Boleh jadikan phone ke 2 utk emergency ni. Murah dh ni..bk survey kat shopee lah nanti

mek yunie said...

murah jugak kan. dan featuresnya pun bagus. dah setanding dengan jenama hebat di pasaran.

khatyaiman said...

Realme ni memang salah satu masuk list feveret fon, murah pastu spec pun bagus

Muhammad Naim Abdullah said...

Jenama RealMe tidak asing di Malaysia, rasanya ia akan menyaingi jenama lain seperti Iphone, Samsung dan RedmI. HEHE

Vitamin Syaza (VS) said...

Sejujurnya ini first time Syaza dengar dan tahu jenama RealMe! :) Tak sangka jadi pilihan ramai dah rupanya. Boleh suggest pada sesiapa yang memerlukan RealMe ni.

Mira Cikcit said...

Menyesal tak suggest dekat adik untuk ambil handphone ni sebab dalam budget dia and lebih trusted berbanding nak beli phone berjenama second hand.

Siti Awadah said...

Sis dh tgk sndiri handphone ni depan2... mmg best sgt2!! berbaloi2 dgn harga... rasa nk kena beli juga satu nnti... lagi2 dah ada offer yg murah mcm ni.. jimat tu

Zharif Azis said...

Tawarannya agak lumayan utk spesifikasi sebegitu. Sangat mampu milik utk mereka yg tercari2 smartphone boleh consider real me nie. Nanti nk beli jugaklah satu sebagai phone back up.

Nadia Johari said...

lama dah aim realme ni..sejak dia baru keluar lagi..murah, spec dia sama je macam telefon mahal..hehee..ada kawan yang dah beli, kamera dia cantik

miedaJaz said...

mminat jugak kat Realme nie...harga pun mampu milik...tapi dah ada 2 handphone...pendam jerlah harapan tue :))

Mawardi Yunus said...

murahnya awak. boleh la ni nak beli untuk phone no dua kan. tak pon buat hadiah kat anak sedara.

AhmadiKatu.com said...

Memang bagus ni ada promo...kena pula phone tak dak dapat guna hampir seminggu coz masalah battery...jadi malas dah nak baiki iphone ni...kena beralih semula ke android dah..thanks untuk review ni...mungkin boleh cuba realmi pula.

Lia Hasty said...

Selalu dengar brand Real Me ni tapi x pernah guna. boleh je nak beli kalau ada sale buat 2nd handphone kan. Shopee ni memang berhantu kalau sales dia.