Tuesday, October 23, 2018

Cannis App | Aplikasi Pintar Hebat Yang Akan Tersenarai di 'Nasdaq' 2021

Asalamualaikum dan Salam Sejahtera


Masih ingat Cannis Apps? Aku pernah update mengenai pelancaran aplikasi pintar Cannis lebih kurang dua bulan yang lalu. Korang pun dah sedia maklum kan tentang kehebatan Cannis apps dimana menyediakan 7 fungsi didalam 1 aplikasi! Fuhh. Aku pasti masih ada yang belum familiar dengan dengan aplikasi Cannis ini. Aku nak kongsi dengan korang dimana dalam masa dua bulan ini Cannis app telah menerima sambutan hebat seluruh dunia dan jumlah muat turun 100 ribu pengguna di peranti App Store dan Play Store. Hebat bukan!


Bukan itu sahaja? Cannis apps juga merancang dan pasti akan tersenarai di Nasdaq sebaris dengan syarikat-syarikat gergasi dunia.

Apa itu NASDAQ?

Nasdaq ialah pasaran elektronik global untuk membeli dan menjual sekuriti, serta indeks penanda aras untuk saham teknologi United States. Nasdaq telah diwujudkan oleh Persatuan Peniaga Sekuriti Kebangsaan (NASD) untuk membolehkan para pelabur memperdagangkan sekuriti pada sistem berkomputer, cepat dan transparan, dan memulakan operasi pada 8 Februari 1971. Istilah "Nasdaq" juga digunakan untuk merujuk kepada Nasdaq Komposit, indeks lebih daripada 3,000 saham yang tersenarai di bursa Nasdaq yang merangkumi teknologi terkemuka dunia dan gergasi bioteknologi seperti Apple, Google, Microsoft, Oracle, Amazon, Intel dan Amgen.


Selain itu, Cannis juga telah membuat pelaburan didalam industri penting yang lain juga antaranya perfileman, kecantikan, perubatan, perladangan dan banyak lagi. Dengan kerjasama rapat dengan rakan kongsi rapat Cannis berjaya mengembangkan market mereka di Asia Selatan dan menjangkakan akan tersenarai di Nasdaq pada tahun 2021.


Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Cannis, Datuk Dr. Azman Ching berkata, akan datang Cannis akan mengeluarkan perkhidmatan mudah alih untuk pengguna power bank! Cannis adalah semua syarikat yang berinovasi dan sentiasa memikirkan kelainan mengikut keperluan semasa dan mengikut citarasa pengguna. Aplikasi Cannis yang mempunyai 7 fungsi seperti live streaming, e-dagang, games, video pendek, platform sosial, shopping dan cannis pay. Aku dah jadi pengguna cannis taw. Serious best dan kalau nak shopping memang seronok sebab murah. Cannis app telah mengunapakai mod maya iaitu -realiti digabungkan dengan Mod O2O di dalam aplikasi pintar mereka. Habat bukan?



Kepada korang yang masih belum muat turun aplikasi Cannis di telephone pintar anda. Jom muat turun sekarang di aplikasi App Store dan Play Store anda!

Untuk maklumat lanjut, layari


8 comments:

Balqis Athirah said...

Menarik. Qiss pun dah download apps ni. Suka sangat tengok orang buat live kat situ.

Qbal Ramlan said...

Baru hari ni dengar pasal Cannis. So, basically, ni apps untuk dapatkan income ke? and boleh buat live dekat situ? interesting .

Bella Jamal said...

Mod O2O tu mcm mana? Dah dowload tapi tak explore habis lagi. Jimat storage henpon 1 apps je semua ada. ni sampai penuh dah apps. Hehe

Suria Amanda said...

bagus kan cannis nni..dh dapat anugerah macam2 dh..jom la sama2 download .

Jia Shin Lee said...

This app sounds amazing! I've been hearing so much about it, I'm gonna give a try and download it on my phone.

Mahamahu said...

Saya sangat seronok datang event Cannis ini memang menarik dan semangat semoga terus maju jaya dengan tersenari kat Nasdaq satu kebanggaan rakyat Malaysia moga terus berjaya saya dah muat turun kat mobile...

Nadratul Syazwana said...

Wow 7 in 1 ehh. Lately ni tengok merata orang download Cannis apps ni, dah makin famous. Live streaming so means boleh buat live dalam apps ni ke?

zuhair said...

Appriciat it great post!
air conditioner
mobile phone on installment
refrigerators price in pakistan
refrigerator
haier refrigerators
orient refrigerators